Passion for faget

Individuel undervisning

Plads til alle

Køreskolen med seriøs undervisning

“Det er en tillidssag at vælge kørelærer. Det handler jo ikke bare om at bestå køreprøven, men også at blive god til at køre.”

Derfor tilbyder vi i Langes Køreskole seriøs og spændende undervisning på en struktureret måde, der giver dig muligheden for at lære, så det er til at forstå. Derved sikre vi dig den bedst mulige ballast som ny trafikant.

Der er selvfølgelig nøje sammenhæng mellem det, du lærer i teori og det, du skal ud og lære i skolevognen/på motorcyklen. Derudover er undervisningen tilrettelagt, så den er i overensstemmelse med det, loven kræver. Vi lægger stor vægt på, at al undervisning foregår i et trygt miljø, hvor alle kan være med - hos os findes der ingen dumme spørgsmål!

Et trygt miljø er for os også, at du gennem hele forløbet bliver fulgt af de samme 2 kørelærere, hvad enten det er i teori, i skolevognen eller når vi skal på bane (øvelsesbane og køreteknisk anlæg).

Hvad tilbyder vi?​

Kørekort til bil

Hos os kan du tage kørekort til personbil (kørekort B).
​​
Når du skal tage kørekort til bil, skal du have gennemført min. 29 lektioner i teorilokalerne og min. 4 lektioner på lukket øvelsesplads, min. 16 lektioner i kørsel på vej og min. 4 lektioner på køreteknisk kursus.

MC-kørekort

Du kan tage tre forskellige typer MC-kørekort på vores køreskole:

• Kategori A1 (lille motorcykel)
  • Kategori A2 (mellemstor motorcykel)
  • Kategori A (stor motorcykel)

Førstehjælpskursus

Du kan tage færdelsrelateret førstehjælpskursus på vores køreskole, uanset om du tager dit kørekort ​hos os eller på en anden køreskole.

​Husk at bestille kurset tidligt i forløbet.

​Mød din kørelærer

John Reese-Lange

Har været kørelærer siden 1989.

Har haft Langes Køreskole siden 1991.

Er uddannet som kørelærer til både bil og motorcykel.​

Kate Reese-Lange

Har været kørelærer siden 2007

Har siden da været ansat i Langes Køreskole.

Er uddannet kørelærer til bil.​

Hør direkte fra vores elever

underline-blue

Storartet køreskole med skønne kørelærere, som besidder uanede mængder af tålmodig, giver kyndig vejledning og yder stor støtte. Hos John & Kate får du et individuelt, skræddersyet forløb, som sikrer at du bliver bedst muligt klædt på til at skulle ud i trafikken på egen hånd. Jeg er så glad for at jeg valgte jeres køreskole - jeg kan på det varmeste anbefale jer til alle.

​Stinna Dommerby

Via Facebook

En fantastisk køreskole, som gøre alt for at nå ens mål - at få kørekortet i hånden.

Det er to meget støttende kørelærer, og det fede er man lære at køre med mere end en kørelærer og derfor mere forbedret på når kørekortet skal i hus, som er med en fremmed.

Tusind tak for alt!

Amanda Thodberg

Via Facebook

Jeg har taget kørekort hos John (bil+mc). Han er en af byens mest erfarne kørelærer, så han kan sit stof. Derudover er han utroligt behagelig.

Ingen problemer af nogen art og vil til enhver tid anbefale ham 👌

Lars Madsen

Via Google

Spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål til vores køreskole, så er du altid velkommen til at skrive til os ved at udfylde formularen med din besked.

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Langes Køreskole

Engvej 15
​9400 Nørresundby

CVR: 14490035

Kontakt os

☎ Tlf.: 20 68 18 99

✉ E-mail: info@langeskoereskole.dk

Følg os

Åbningstider

Vi kan altid kontaktes på telefon, e-mail eller facebook.