Passion for faget

Individuel undervisning

Plads til alle

Tag dit kørekort til bil hos os og få den bedste undervisning

Drømmer du om en større frihed til at gøre, hvad du vil, når du vil? Er det endelig blevet tid til, at du kan begynde på dit kørekort til bil? Så tilmeld dig hos Langes Køreskole. Vi sørger for, at du lærer alt det du skal, så du kan blive en tryg og sikker bilist. Vi holder til i Nørresundby, hvor vi har mange elever fra blandt andet Aalborg, Vodskov og omegn.

Det er vigtigt for os, at vores elever er klædt på til at færdes alene i trafikken, når de har taget kørekort hos os. Derfor sørger vi for, at du får de samme to kørelærere under hele forløbet.

Hvilke krav er der til køretimer og teoriundervisning?

Når du skal tage kørekort til bil, er det påkrævet, at du gennemfører følgende:

• Min. 29 lektioner i teorilokalet
  • Min. 4 lektioner på en lukket øveplads
  • Min. 16 lektioner i kørsel på vej
  • Min. 4 lektioner på køreteknisk kursus

Hvad koster et kørekort til bil?

Hos Langes Køreskole tilbyder vi en samlet lovpakke på kørekort til bil.

Du kan læse mere om, hvad prisen indebærer her.

Kontakt os for at tilmelde dig næste holdstart

Kom godt på vej mod et mere selvstændigt liv og en større frihed – tilmeld dig vores næste holdstart allerede i dag.

Kontakt os for tilmelding til kørekort til bil på telefon 20 68 18 99 eller e-mail info@langeskoereskole.dk. Vi hører også meget gerne fra dig, hvis du har spørgsmål til priser eller anden information.

Hør direkte fra vores elever

underline-blue

Storartet køreskole med skønne kørelærere, som besidder uanede mængder af tålmodig, giver kyndig vejledning og yder stor støtte. Hos John & Kate får du et individuelt, skræddersyet forløb, som sikrer at du bliver bedst muligt klædt på til at skulle ud i trafikken på egen hånd. Jeg er så glad for at jeg valgte jeres køreskole - jeg kan på det varmeste anbefale jer til alle.

​Stinna Dommerby

Via Facebook

En fantastisk køreskole, som gøre alt for at nå ens mål - at få kørekortet i hånden.

Det er to meget støttende kørelærer, og det fede er man lære at køre med mere end en kørelærer og derfor mere forbedret på når kørekortet skal i hus, som er med en fremmed.

Tusind tak for alt!

Amanda Thodberg

Via Facebook

Jeg har taget kørekort hos John (bil+mc). Han er en af byens mest erfarne kørelærer, så han kan sit stof. Derudover er han utroligt behagelig.

Ingen problemer af nogen art og vil til enhver tid anbefale ham 👌

Lars Madsen

Via Google

Spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål til vores køreskole, så er du altid velkommen til at skrive til os ved at udfylde formularen med din besked.

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Langes Køreskole

Engvej 15
​9400 Nørresundby

CVR: 14490035

Kontakt os

☎ Tlf.: 20 68 18 99

✉ E-mail: info@langeskoereskole.dk

Følg os

Åbningstider

Vi kan altid kontaktes på telefon, e-mail eller facebook.